perjantai 17. helmikuuta 2012

2 months left

Heissuli vei!!

Oon taas taalla nettikahvilassa kirjoittelemassa. Tanaan tuli tasan 4 viikkoa siita kun lahdettiin Suomesta. Kylla se aika on loppujen lopuksi hurahtanut tosi nopeeta. Eilen iski ensimmaista kertaa sellainen kunnon turhautuminen joka purkaantus sitten itkuna. Kimmo sai osansa kuulla siita sitte puhelimessa ku ensin olin ihan hirveen vihanen sille ja sit myohemmin tajusin vasta, etta mista se kiikasti. Onneks saatiin asiat puhuttua ja mullekin tuli parempi mieli. Kylla se ennakoitavissakin oli etta noita oloja taalla jossain vaiheessa tulee mutta onneks ne ei ikina kesta kauaa.Onneksi mulla on niin ihana ja ymmartavainen mies joka tuntee mut ja mun olotilat ni jaksaa sit rauhotella kun tietaa etta se menee kohta ohi!!! <3 <3

Taa oli meidan ns. talviloma viikko taalla. Kavin keskiviikkona sitten ensimmaista kertaa taalla uimassakin. Mentiin yhden hotellin altaalle viettaa paivaa. Taalla on ihan huippua kun sa voit menna tonne viettaa paivaa, ottaa arskaa ja uimaan. Riittaa ku ostat esim. yhden juotskin tai syot siella. Lyhyen kompi matkan paassa ja paasee taas taalta kaupungista pois. Kelpaa.Ystavanpaiva hurahti ja ei ollu oikeen Valentines Day fiilis, vaikka kaytiin taas konsulaatissa syomassa. Niiiiin ihana paikka!
 Saatiin talla viikolla Swazilainen putkimieskin kaymaan ku alusta alkaen vessanpontto on vuotanut ja suihku(ammeessa) ei oo viemari vetanyt. Ja nyt toimii kaikki taas.. !!Ihanaa menna vessaan eika tartte kastaa heti jalkojaan ku menee sisalle:D naa on naita elaman pienoja iloja taas taalla!! Tanaan piti menna tsekkaamaan se ainoa paikallinen kunnon baari House on fire mut paatettiin lykata se johonkin muuhun paivaan, ku ei kenellakaan oo sellasta fiilista tanaan oikeen ja jaksetaan sit huomenna heti nousta aikasin ja suunnata taas jonnekin hotellin altaalle. Ehka vois ottaa pedikyyrin/manikyyrin ja jtn muuta jos silta tuntuu. Ei ne ollu mitaan kauheen halpoja, mutta hiukan halvempia kumminkin kun Suomessa.

Ensi viikolla alkaa sitten sen yliopistokurssin jarjestelemista yhden kamppiksen kanssa, kun loput kaks lahtee viela saduttamaan Sitekiin. Kahden viikon paasta onkin se viikon kurssi sitten ja sit ollaanki jo puolessa valissa. Jonka jalkeen alkaa se 6 vkon harjoittelu. Paikasta ei oo tietoa ja saadaan varmaan Swazilaiseen tapaan tietaa se vasta kaks paivaa ennen mut turha niita on liikaa itse murehtia ku ei pysty itse vaikuttamaan. Mulla muuten hajos tietokoneen akku tossa viikko sitten ja olin ihan varma etta noni se meni sitten siina ku kavin viela paikallisessa korjaamossa kysymassa etta onko heilla uusia taalla ja ei oo. Mut sitten onneks on niin fiksu poikaystava etta kaski irrottaa koko akun ja laittaa seinaan kiinni ni nyt se sit toimii sahkovirralla. Oujee!!! Pystyy iltasin katsoo taas leffoja ja valokuvia ku tulee tylsaa. Oon muuten huomannut etta noilla valokuvilla on ihan hirveen tarkee merkitys ainakin mulle. Heti kun tulee ikava ni niita on niin kiva katsella ja muistella vanhoja. Toinen mika mulle on ihan taysin ehdoton ni on toi musiikki. Heti kun ahdistaa niin ipod soimaan ja kuulokkeet korville ni helpottaa samantien. Ja onhan sita pasianssiakin ihan jees pelata kun tulee tylsaa;D Mulla on taalla pelikortitkin mukana ja on tullu niittenkin kanssa pelattua muutamaan otteeseen yksin ja sit toisten kanssa. Tulee ihan vanhat ajat mieleen ku oltiin mokilla ja siella sit pelailtiin paljon:) Tosi hyvin on pelitkin muistunu mieleen vaikka alussa ei millaan meinannut muistaa saantoja.

Hyvaa viikonloppua muruille sinne Suomeen <3

 -Miltsu-

Ps. Nahtiin nyt sellainen saksalainen Thorsten joka tekee taalla viikonloppu reissuja. Saatiin konsulaatilta tietoa hanesta ja han sattus olemaan tiistaina kanssa siella Guava Galleryssa. Han otti meidan sahkopostin ylos ja lahettaa meille tarjouksia eri matkoista. Yks mihin mun taytyy ehdottamasti paasta on Cradle of life. Sen pystyy tekemaan paiva reissuna. Ainoa miinus siina on etta se on enemmanki elaintarhamainen ku luonnonpuisto mutta hei mun on ihan pakko paasta ottaa sellanen tikrun pentu syliin ja syottaa sita!!!!!!!!! Siella on sit kaikkia naita "tavis" elaimia zeebroja,apinoita yms. seka valkoisia leijonia!!! Can't wait for that =)

4 kommenttia:

  1. Äitin MULu.On mulla sua ikävä ja tiedän sydämessä että on sulla muakin ikävä <3 Vaikka toi toinen MUlu siellä Naantalissa on tärkein ;))

    VastaaPoista
  2. Onhan mulla tietenkin äitiäkin ikävä<3 :)

    VastaaPoista
  3. ja kaikista eniten veljeä! :)

    VastaaPoista
  4. Hahaha of course my horse!! ;D Hyvää ja kivaa ja loistavaa reissua sulle ja äipälle<3 ja mulle tietysti miljoona tuliaista!!!!

    VastaaPoista