Joo elikka nyt tulee kylla aika pika postaus, kun pitaa kereta takaisin kampille ennen pimeaa. Tanaan on tasan kuukausi ja sitten ollaan kotona:) JEE<3
Tanne kuuluu hyvaa. Ollaan vihdoin ja viimein saatu se harjoittelupaikka sielta orpojen ja koyhien lasten iltapaivakerhosta ja on kylla ihan huippu paikka! Paastaan toteuttamaan itseamme ihan niin paljon kun halutaan! Arki kuluu siis harjoittelussa kun tehdaan sellasia 9 tunnin paivia ni ei sita jaksa/kerkee kauheasti sen jalkeen tekemaan. Tanaan saatiin varmistus siita Mosamibkin matkastakin joka on siis jo ensi viikolla. Can't wait. Meilla on mm. luvassa se villi delffinien kanssa uiskentelua ja pliiiiis anna siella sitten olla niita delffiineja:D Toivottavasti se hemmetin malaria ei tartu. JOO SYON KYLLA LAAKKEITA, mutta se voi siis siltikin tarttua vaikka niita laakkeita syo. Ollaan aloitettu myos syomaan B12 vitamiinia kun sen pitais kuulemma allottaa hyttysia(jonkun Nigerialaisen heimon poppakonsti) ja toivottavasti toimii. Ma oon muutenki aina porukasta se kenen perassa ne hemmetin hyttyset on (Kiitos isi ja geenit<3) joten toivotaan todellakin etta talla olisi edes jotain vaikutusta:D
Itsella on valilla jotenki tosi haikee fiilis ja tietaa etta kun on vahan aikaa ollut Suomessa ni sitten tulee ikava tanne. Nyt on kova ikava Kimmoa ja haluais jo kotiin, mutta onneksi on paljon kaikkea kivaa viela tiedossa. Miksi sita ei osaa koskaan oikeen taysilla nauttia siita hetkesta vaan tajuaa vasta niitten hetkien tarkeyden jalkeen pain?! Oon koittanut kovasti tosta taalla paasta eroon ja oon siina onneksi onnistunutkin. Otsikon mukaisesti ma oon paattanut muutenkin varmaan viimisen vuoden sisalla voittaa pelkojani. Eli monesti kun on tullut joku uus ehdotus/asia on paassa alkanut hokemaan automaattisesti etta EI, mutta ma oon paattanyt aina silti sanoa JOO ja tehda ja kokea. Nyt oon huomannut etta se on kaantynyt niin etta nykyaan tulee automaattisesti KYLLA ja sitten alan miettimaan vasta mika se asia olikaan. Eli jotain edistysta vakisinkin tapahtunut. Se on vaan niin mahtava tunne, kun oot pelannyt jotain tiettya juttua ja sa silti teet sen. Taalla kaikki asiat on vaan voimistunut ja mulla on talla hetkella niin pirun vahva ja varma olo itestani, etta sita ei kylla helpolla pois saa. Hyva niin!!!! Ma taidan tasta lahtea takas kampille (lyllertaa tota ihanaa hemmetin isoa makea). Terkkuja ja paljon pusuja ja haleja ja kaikkea positiivisuutta Suomeen<3 Varautukaa ma aion tuoda taalta mukanani jarkyttavan maaran positiivisuutta!!
-Miltsu
Ps. Nyt ollaan vihdoin tajuttu se miksi naa ei ymmarra millaan meian englantia. Me puhutaan liian hyvaa ja taydellista englantia:D:D Harkka paikassa oli telkkari auki ja sielta tuli GLEE...Ne laulo siina jtn enkun kielista biisia ja oli ihan selkeeta englantia mita makin ymmarsin tosi hyvin. Naa Swazilaiset tyontekijat kysys meilta etta mita kielta toi oikein on?!?! Ou nou.. revettiin siina nauramaan ja kerrottiin etta englantia ja he olivat sitten hiukan ihmeissaan:)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti