En sitten odota yhtään tota eron hetkeä huomenna lentokentällä, kun poikaystävä on jo nyt ollut sen verran hermostunut(Jopa hermostuneempi kun minä:D) ja eilen sillä pari kyyneltäkin vierähti, kun tossa oltiin menossa nukkumaan. Koita sit itses pitää siinä kasassa kun huomaa että toiselta valuu kyyneleet. Muutenki olen herkkä ihminen ja itken helposti kun katon televisiota ym. mutta kaikista kamalinta on se kun mies itkee. Ei siinä pysty enää ollenkaan pidättelemään ja varsinkin kun se kyseinen mies on sulle niin tärkeä ja rakas ettei mitään järkeä.
Tänäänkin hän koitti tota uutta tietokonetta asentaa ja hermostui kun ei meinannu onnistua ja mä koitin siinä sit kysellä että onko se tän päivän asia, että kannattaako siitä hermoilla ja vastaukseks tuli että hän ei kestä jos hänellä ei oo kaikki laitteet kunnossa, kun pitäis saada yhteys muhun. Koitin siinä sit lohduttaa, että siihen menee aikaa ennenku mäki saan tuolla netin hankituks, mut hänen pitää kuulemma päästä katsomaan mua facebook:ssa ja joka paikassa.. Koita sitten tollasten hetkien jälkeen ymmärtää, et miks hemmetissä sitä oli edes lähdössä mihinkään ja jättää toinen tänne 3 kk?!?!!? Mä tiedän sen että kaikki tulee menemään hyvin ja ero vaan vahvistaa suhdetta, koska suhde on avoin ja niin hyvällä pohjalla kun se vaan voi olla<3
(RAKASTAN <3)
Sunnuntaina oltiin veljen ja hänen kihlattunsa kanssa viettämässä iltaa ja katottiin leffaa, pelattiin syötiin terveellisiä herkkuja(paitsi vaahtokarkit;D) Puhelin on soinut normaalia tihempään ja hyvää matkaa toivotukset tutuiksi. Tänään ja eilen muutamia kavereita nähty, mutta mä oonki päättänyt, että en jätä hyvästejä kun kerta on vaan 3 kk ja se menee niin nopeasti. Parempi puhua vaan tulevista welcome back- bileistä ja halailla<3 Iskänki kanssa nähtiin eilen ja antoi hyvät ohjeet matkaa varten;D " Ole sitten varovainen, siellä kun on sitä HIV:iäkin niin paljon" Hihi.. joskus tuntuu, että omat vanhemmat ei aina ihan ymmärrä sitä että ollaan tässä jo 22 v. mutta kaikki toi on sitä välittämistä ja huolenpitoa joten en valita!!!
(Parisuhde-peli mitä pelattiin sunnuntaina ensimmäistä kertaa..Oli ihan jees..jotkut kysymykset outoja:D)
(NAM<3)
(MARSHMALLOWS)
Jos tässä nyt menis tekemään lämpimiä voileipiä ja pakkaamaan salmiakit mukaan matkalle. Voisin jossain vaiheessa koittaa muistaa tehdä postauksen Swazimaassa, että mitä kaikkea kaipaan Suomesta. Nyt jo voi veikata muutamat asiat (salmiakki,puuro, ruisleipä, KIMMO) mutta mitä sitten muuta tulee mitä ei tulis mieleenkään:) ADIOOS!!! ja seuraavaksi kirjoittelen varmaankin jo Swazimaasta, ellei huomenna tule sit jotain pika postausta ennenkuin lähtö koittaa!!!
LOPPUUN WAKA WAKA...This time for Africa
http://www.youtube.com/watch?v=pRpeEdMmmQ0
Terkuin, Miltsu (:
Jee tykkään näistä reissublogeista. Turvallista lentoa ja mukavaa matkaa! :)
VastaaPoistaÄkkiä se kolme kuukautta menee.
VastaaPoistaRepesin ihan kevyesti tolle tein isän kommentille:D
Pidä kivaa siellä!
Täälläkin on kevät jo kun tulet takaisin.
Kiitokset :)
VastaaPoistaJoo iskä on vaan paras;D Toivotaan että on kevät, kun talvikin tuli näin myöhään..
Kiitos ! Oikein tippa valahti poskelle tästä kommentista !
PoistaHaha :)
PoistaJa toivotaan että täällä on sitten pieni Luumu-pallero vastassa <3
VastaaPoistaNiimpä<3
VastaaPoista