tiistai 10. tammikuuta 2012

Uudet haasteet

Noniin! Nyt se on munkin blogi neitsyys viety. Saa nähdä miten tää kirjoittaminen lähtee käyntiin:) 3 kuukautinen Swazimaan matka häämöttää enää  9 pvä jäljellä..Alkaa jo pikku hiljaa se jännityskin sieltä hiipiä. Viime sunnuntaina oli huikeat läksiäiset ja oli kyllä niin ihana nähdä kavereita pitkästä aikaan! Huomenna pitäis vielä kouluun jaksaa raahautua viimeisiä tehtäviä palauttamaan. Viikonloppuna onkin kaikkea kivaa tiedossa. Perjantaina synttärit ja lauantaina tuparit.

Talvi on vihdoinkin ainaki vähäks aikaa saapunut Suomeen ja kerkeen nautiskelemaan onneksi siitä vähän aikaan ennenkuin lähden. En kyllä valita lämmöstä ja auringosta minkä Swazimaa tuo tullessaan, kun tällainen vilukissa olen.

Nyt vois painua poitsun viereen sohvalle telkkaria katsomaan ja koittaa halia ja rutistella sitä tässä viimeisten 9 päivän aikana koko 3 kk:n edestä<3


(Kuva Helsingistä Äitin takapihalta vuodelta 2008)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti